Munteenheid

Alle prijzen zijn EUR-prijzen.

Bij BikeExchange zijn in heel België PayPal en Braintree als betaalmethoden mogelijk. Voor de koper worden daarbij geen extra transactiekosten in rekening gebracht.

Levering

Gratis levering in een straal van 10km rond Waregem.
Free pick-up and delivery voor herstellingen in een straal van 10km rond Waregem

Klantenservice beleid

Fietsen Devos verbindt er zich toe om een voortreffelijke klantenservice en kwalitatieve producten te leveren. Wij doen al het mogelijke om te verzekeren dat alle weergegeven producten in voorraad zijn en dat de prijzen waarachtig en correct zijn. De standaardlevertermijnen belopen tussen 3-10 werkdagen. Wanneer een bepaald item niet beschikbaar moest zijn of wanneer we niet in de mogelijkheid zijn om gevolg te geven aan je order, brengen we je daarvan binnen de 2 werkdagen op de hoogte om een aanvaardbaar alternatief, een nabestelling of een volledige terugbetaling te regelen.

Omwisseling, teruggave en garantie

Kies zorgvuldig vooraleer je koopt.

Voor gebrekkige producten bieden de fietswinkels 14 dagen retourrecht, vanaf de datum waarop je bestelling geleverd werd. Hoewel er geen tevredenheidsgarantie op de verkochtte artikelen wordt aangeboden, zullen ze omwille van hun hoge niveau van klantenservice altijd proberen om klanten blij en tevreden te houden.

Indien het bestelde artikel defect is, zal het vervangen worden door een identiek product. Indien het artikel niet kan vervangen worden, zal je ervoor kunnen kiezen om het product te vervangen door een artikel van dezelfde waarde of door voor een terugbetaling voor de volledige waarde van het artikel.

Opgelet: Standaard verzendkosten zijn van toepassing op alle retour orders. Wanneer de retour betrekking heeft op een defect artikel, zal binnen de vijf werkdagen nadat de verkoper het artikel ontvangt een nieuw vervangingsproduct kosteloos worden opgestuurd.

Wanneer je een artikel terugstuurt, gelieve onderstaande gegevens te vermelden:

  • Je volledige naam
  • Je ordernummer
  • De reden waarom je het product retourneert.
  • Je instructies om ons te informeren over hoe je het probleem opgelost wenst te zien.

Gelieve de originele orderbevestiging of factuur die je ontving bij je levering toe te voegen aan je verzending. Gelieve ook je telefoonnummer te vermelden indien dit nog niet geregistreerd werd in je account of bij vorige leveringen, dit kan ertoe bijdragen het probleem snel op te lossen indien iemand je wenst te contacteren.

Veiligheid met SSL

Wij bij BikeExchange respecteren de persoonlijke levenssfeer van onze gebruikers in grote mate. Bij een koop die gerealiseerd wordt over BikeExchange worden de betalings- en rekeninggegevens uitgevoerd over een veilige server met de meest actuele 128-bit SSL encryptiesoftware. Deze encrytptiesoftware is de standaard in het moderne betalingsverkeer. Gelieve ons te contacteren bij vragen over onze veiligheidsrichtlijnen. Contacteer ons .